Externalitza la gestió de les teves mà quines recreatives
Grup MartÃnez | Àrees de negoci | Serveis a operadors
SAT per a màquines recreatives
Més de 40 anys d'activitat ens avalen, tant en la gestió de salons de joc com en l'explotació de mà quines recreatives en establiments d'hostaleria.
Aquesta experiència ens permet oferir un servei de qualitat a totes aquelles empreses operadores que o bé no disposin dels mitjans suficients o bé hagin encertadament optat per externalitzar els seus serveis d'administració o el Servei d'Assistència Tècnica (SAT).
Quins serveis oferim?
Gestió Administrativa
-
Tramitació presencial i telemàtica
-
Control de venciments d'ITM s
-
Control de venciments d'emplaçaments
-
Liquidació de la taxa del joc
-
Generació de factures de les recaptacions
-
Informes de l'explotació personalitzables
Servei de recaptació
Recaptació setmanal o quinzenal
Liquidacions periòdiques segons informes
Gestió i seguiment d'incidències
Gestió integral del SAT
-
Horari de 08: 00h a 20: 00h de dilluns a diumenge
-
Atenció ràpida
-
Servei d'avaries i manteniment
-
Trasllat de màquines
-
Servei de canvi
-
Informes individuals i detallats de les incidències
Per què hauries d'externalitzar la gestió?
Per estar al dia
Les mà quines que explotem són cada vegada més complexes i constantment cal realitzar actualitzacions de programari segons les instruccions de cada fabricant. Això implica que el personal ha d'estar contÃnuament en formació i no sempre és senzill (cà rrega de treball, coneixements, edat, etc.).
Per ser més rà pids
Si bé és cert que les mà quines cada vegada s'espatllen menys, també ho és que les avaries són més complicades. Si no som prou à gils en solucionar les incidències, les mà quines poden quedar parades massa temps.
Per estar més segurs
Encara que sempre és imprescindible fer un seguiment de les incidències i / o diferències a l'hora de recaptar les mà quines, en temps extremadament complicats com els actuals, aquesta tasca requereix una major dedicació.
Per ser més eficients
Un valor que té cada vegada més importà ncia i que sol escassejar és el temps. L'operador hauria de dedicar la major part del seu temps a allò que realment generi valor per a la seva empresa, com són les tasques comercials i el tracte directe amb els seus clients.
Per estar més tranquils
La gestió administrativa en el nostre sector sempre ha estat molt complexa i sol generar dubtes a l'hora d'efectuar certs trà mits. L'excés de burocrà cia, els continus canvis normatius i les gestions presencials, fan perdre moltÃssim temps a l'operador.
Per estalviar diners
Si volem oferir un bon servei al client, el manteniment d'una operadora és bastant costós en termes de personal i de temps. L'anàlisi detallada dels costos d'estructura i la seva repercussió sobre el parc de màquines instal·lades conclourà que externalitzar la gestió tècnica i administrativa suposa un gran estalvi; especialment en el cas de petites i mitjanes empreses operadores.