Un lloc per guanyar. En A GAMING posem la sort del teu costat.
Les sales de joc del Grup Martínez operen sota la marca comercial GAMING i estan totes elles situades en emplaçaments cèntrics i comercials de Barcelona.
GAMING és diversió, és joc i és fortuna. Després de més de 40 anys d'experiència i treball sabem el que funciona. Espais cuidats i actuals. Atenció personalitzada. Professionalitat. Ens ocupem de tot perquè et sentis com a casa. Vine, relaxa't i gaudeix d'una experiència agradable i segura.
Grup Martínez | Àrees de negoci | Sales de joc
A les nostres sales t'oferim un espai de joc i oci únic, on l'atzar sempre estarà al teu costat.
Molt més que unes sales de joc
Des dels seus inicis, Grup Martínez (més tard GAMING) ha apostat per l'evolució dels salons recreatius per desenvolupar un nou concepte de sala de joc i oci.
Els nostres set locals ubicats en els millors emplaçaments de la ciutat són un clar reflex de la nostra filosofia de treball. Les nostres sales de joc han estat recentment renovades per unificar la seva estètica i adaptar-se a les noves demandes de mercat, tot i que sempre respectant la nostra voluntat d'oferir una atmosfera propera i agradable.
Posem a disposició dels nostres clients una àmplia gamma d'opcions de joc: slots d'última generació amb atractius Jackpots, ruletes electròniques, apostes esportives i bingo electrònic. Tot això amb un tracte personalitzat i cordial, complementat amb el nostre servei de BAR.
Imatge GAMING
Una marca pròpia
L'any 2018, es redissenya la marca GAMING de les nostres sales de joc, amb l'objectiu d'actualitzar-la i adaptar-la als nous temps, desenvolupant d'aquesta manera un nou motiu gràfic, icona / insígnia; en definitiva, una nova marca.
Aquesta proposta de redisseny de la marca va passar per una revisió de la tipografia i una evolució d'aquesta. Amb el treball tipogràfic es va buscar donar solidesa a la marca, aportar una estructura assentada i alhora presentar unes línies suaus, arrodonides, que la fessin més agradable a la vista. Es va apostar per una tipografia cridanera, estructurada i es van treballar les línies gràfiques i els espais entre grafies.
Estudiant diferents possibilitats dins del món del joc, es van contemplar tot tipus valors i simbologies que complementessin la marca de forma gràfica i contundent. Finalment, es va prendre la decisió de treballar un element que unís un valor intrínsec de la marca que a més connectés amb l'usuari final, la passió i la sort. Representat gràficament pel cor, es va treballar per apropar-lo a una segona figura, la pica i finalment arribar al nostre símbol de la sort, el trèvol de 4 fulles.